sobota 7. listopadu 2015

Jablečný crumble

Ahoj všichni 
Mám pro vás výborný recept, který se hodí do tohoto zachmuřeného počasí, kdy aspoň já nemám náladu vůbec na nic. Nejradši bych se jen tak válela doma a jedla. Jedla - moje nejoblíbenější činnost. Miluji jídlo a jsem ten typ člověka, který by mohl jíst až do prasknutí. Proto také na mém blogu naleznete nejčastěji různé recepty a tipy. Tento recept jsem si já, i všichni moji blízcí velice oblíbili. V jednom týdnu jsem ho udělala klidně 4 x, protože je opravdu rychlý, snadný a chutný. A to je přece to nejdůležitější, ne? Tak žádné vykecávání a jdeme na to!

Co budete potřebovat ?
- Jablka
- 70g másla
- 100g špaldové mouky (lze nahradit)
- 60g třtinového cukru
- skořice
- oříšky

Libovolný počet jablek (cca 4 větší) můžete, ale nemusíte oloupat. Nakrájejte je na kostičky, vhoďte do menšího hrnce a podlejte trochou vody. Jablka posypte skořicí a duste pod pokličkou za občasného míchání, dokud nebudou měkká, rozvařená.  Rovnoměrně je rozprostřete do zapékací mísy.
Změklé máslo nakrájejte na kostičky, zasypte moukou, cukrem, skořicí a třeba i oříšky a vytvořte drobenku, kterou posypete jablka. Pak už jen pečte v troubě na 180°C přibližně 30 minut. Crumble radši hlídejte, protože se snadno spálí.
Na tomto receptu je podle mě úžasné, že nikdy nevíte jak bude chutnat. Díky tomu, že nevážím pokaždé suroviny a dělám to, jak se říká, "od oka", dostává tím recept pokaždé novou chuť. Mouku můžete zčásti nahradit například ovesnými vločkami, můžete přidat další libovolné suroviny a recept si upravit podle sebe. Fantazií se meze nekladou. Tak teď už zbývá říct jenom - DOBROU CHUŤ!

Nejlepší je ho jíst ještě předtím, než úplně vychladne, protože takhle je nejlepší! 
A jedna malá rada na závěr - pokud je vás doma víc, jezte co vám síly stačí, protože vám to budou brát i z pusy!



Žádné komentáře:

Okomentovat