neděle 30. srpna 2015

Banánové cookies

Ahoj všichni♥
Po menší pauze, kdy jsem byla u babičky přicházím s novým článkem! Slíbila jsem, že se rozepíšu o tom jak jsem se u babičky stravovala, ale bohužel mám rozbitý notebook a na mobilu se mi to psát nechce. Takže o tomto snad příšte a dneska mám pro vás další recept! Tak jdeme na to! :)
Na banánové sušenky budeme potřebovat:
- 2 banány
- 4 kostičky lindt 70% čokolády (samozřejmě můžete použít jinou)
- hrst kokosu
- cca 50g ovesných vloček (podle konzistence)
- libovolně oříšky, brusinky, rozinky,..
Banány si rozmačkáme na kašičku a smícháme s čokoládou nalámanou na menší kousky. Přidáme zbytek ingrediencí a na plechu s pečícím papírem tvoříme z těsta sušenky jakýchkoliv tvarů. Ja zvolila klasická kolečka. Pečeme 15 minut v předehřáté troubě na 180°C.
Pokud recept vyzkoušíte, nebo jste ho už dělali dejte vědět do komentářů jak vám chutnal. :) Ja je před chvílí dopekla a jsou výborný!♥

Žádné komentáře:

Okomentovat